Primăria orașului Ştefan Vodă

Consiliul Orășenesc Ștefan Vodă

anunţă concurs pentru ocuparea funcţiei publice vacante de:

 

Administrator al Întreprinderii Municipale „Direcţia de Producţie „Apă-Canal Ştefan Vodă””

 

În urma aprobării deciziei Consiliului orășenesc Ștefan Vodă nr.2/22 din 12 mai 2025 „Cu privire la aprobarea Regulamentului privind organizarea şi desfășurarea concursului pentru ocuparea funcției vacante de administrator al Î.M.D.P. „Apă-Canal” Ştefan Vodă” și ședinței de lucru a comisiei de concurs din data de 03 iulie 2025, se anunţă concurs pentru ocuparea funcţiei publice vacante de Administrator al Întreprinderii Municipale „Direcţia de Producţie „Apă-Canal Ştefan Vodă””.

Scopul general al concursului:

     Asigurarea desemnării în funcția de administrator al Întreprinderii Municipale „Direcţia de Producţie „Apă-Canal” din oraşul Ştefan Vodă” de către Consiliul orășenesc Ștefan Vodă, pentru buna administrare și gestionare a întreprinderii în modul stabilit de legislație.

 

Pentru funcţia de administrator al Întreprinderii poate candida persoana care corespunde următoarelor cerinţe:

  • cunoaște limba română;
  • deţine studii superioare sau echivalentul lor;
  • a activat în funcţii de conducere cel puțin 4 ani;
  • nu a împlinit vârsta necesară obţinerii dreptului la pensie pentru limită de vârstă;
  • nu are antecedente penale nestinse pentru infracţiuni săvârşite cu intenţie;
  • nu este privată de dreptul de a ocupa anumite funcţii sau de a exercita o anumită activitate, ca pedeapsă de bază sau complementară, ca urmare a sentinţei judecătoreşti definitive prin care s-a dispus această interdicţie;
  • nu este condamnată, prin hotărâre definitivă şi irevocabilă a instanţei de judecată, pentru infracţiuni de corupţie, care cade sub incompatibilităţile şi restricţiile prevăzute la art.16-21 din Legea nr.133/2016 privind declararea averii şi a intereselor personale.

 

Dosarul de participare la concurs trebuie să conţină:

  • scrisoarea de motivare și viziunea privind eficientizarea activității economico-financiare a Întreprinderii;
  • curriculum vitae (CV);
  • copia buletinului de identitate;
  • copia diplomei de studii;
  • referințe profesionale (nu mai puțin de două);
  • cazierul judiciar;
  • declaraţia privind evaluarea competenței și adecvării persoanei înaintate în funcția de administrator al Întreprinderii, conform anexei nr.5 la prezentul Regulament (se solicită la secretar);
  • copiile certificatelor care atestă absolvirea cursurilor de perfecţionare/specialitate;

Copiile documentelor prezentate în dosarul de concurs se prezintă împreună cu documentele originale pentru a verifica veridicitatea lor.

 

Bibliografia concursului include lista actelor normative relevante funcţiei vacante:

  • Legea nr.246/2017 cu privire la întreprinderea de stat și întreprinderea municipală;
  • Legea nr.845/1992 cu privire la antreprenoriat şi întreprinderi;
  • Legea nr. 303/2013 cu privire la serviciul public de alimentare cu apă şi de canalizare 
  • Legea nr. 209/2016 privind deşeurile;

 

  Informațiile privitor la condițiile și modul de participare la concurs pot fi aflate la adresa: or. Ştefan Vodă, str. Ștefan cel Mare 31, etajul 2, biroul nr. 10, dna Ecaterina Rudenco, secretarul comisiei de organizare a concursului.

  Actele necesare se vor depune la secretarul comisiei de organizare a concursului până la data de 18 iulie 2025 ora 16:30, inclusiv.