Primăria orașului Ştefan Vodă
Consiliul Orășenesc Ștefan Vodă
anunţă concurs pentru ocuparea funcţiei publice vacante de:
Administrator al Întreprinderii Municipale „Direcţia de Producţie „Apă-Canal Ştefan Vodă””
În urma aprobării deciziei Consiliului orășenesc Ștefan Vodă nr.2/22 din 12 mai 2025 „Cu privire la aprobarea Regulamentului privind organizarea şi desfășurarea concursului pentru ocuparea funcției vacante de administrator al Î.M.D.P. „Apă-Canal” Ştefan Vodă” și ședinței de lucru a comisiei de concurs din data de 03 iulie 2025, se anunţă concurs pentru ocuparea funcţiei publice vacante de Administrator al Întreprinderii Municipale „Direcţia de Producţie „Apă-Canal Ştefan Vodă””.
Scopul general al concursului:
Asigurarea desemnării în funcția de administrator al Întreprinderii Municipale „Direcţia de Producţie „Apă-Canal” din oraşul Ştefan Vodă” de către Consiliul orășenesc Ștefan Vodă, pentru buna administrare și gestionare a întreprinderii în modul stabilit de legislație.
Pentru funcţia de administrator al Întreprinderii poate candida persoana care corespunde următoarelor cerinţe:
- cunoaște limba română;
- deţine studii superioare sau echivalentul lor;
- a activat în funcţii de conducere cel puțin 4 ani;
- nu a împlinit vârsta necesară obţinerii dreptului la pensie pentru limită de vârstă;
- nu are antecedente penale nestinse pentru infracţiuni săvârşite cu intenţie;
- nu este privată de dreptul de a ocupa anumite funcţii sau de a exercita o anumită activitate, ca pedeapsă de bază sau complementară, ca urmare a sentinţei judecătoreşti definitive prin care s-a dispus această interdicţie;
- nu este condamnată, prin hotărâre definitivă şi irevocabilă a instanţei de judecată, pentru infracţiuni de corupţie, care cade sub incompatibilităţile şi restricţiile prevăzute la art.16-21 din Legea nr.133/2016 privind declararea averii şi a intereselor personale.
Dosarul de participare la concurs trebuie să conţină:
- scrisoarea de motivare și viziunea privind eficientizarea activității economico-financiare a Întreprinderii;
- curriculum vitae (CV);
- copia buletinului de identitate;
- copia diplomei de studii;
- referințe profesionale (nu mai puțin de două);
- cazierul judiciar;
- declaraţia privind evaluarea competenței și adecvării persoanei înaintate în funcția de administrator al Întreprinderii, conform anexei nr.5 la prezentul Regulament (se solicită la secretar);
- copiile certificatelor care atestă absolvirea cursurilor de perfecţionare/specialitate;
Copiile documentelor prezentate în dosarul de concurs se prezintă împreună cu documentele originale pentru a verifica veridicitatea lor.
Bibliografia concursului include lista actelor normative relevante funcţiei vacante:
- Legea nr.246/2017 cu privire la întreprinderea de stat și întreprinderea municipală;
- Legea nr.845/1992 cu privire la antreprenoriat şi întreprinderi;
- Legea nr. 303/2013 cu privire la serviciul public de alimentare cu apă şi de canalizare
- Legea nr. 209/2016 privind deşeurile;
Informațiile privitor la condițiile și modul de participare la concurs pot fi aflate la adresa: or. Ştefan Vodă, str. Ștefan cel Mare 31, etajul 2, biroul nr. 10, dna Ecaterina Rudenco, secretarul comisiei de organizare a concursului.
Actele necesare se vor depune la secretarul comisiei de organizare a concursului până la data de 18 iulie 2025 ora 16:30, inclusiv.