IMPORTANT!!!
Se anunță prelungirea concursului pentru ocuparea funcției publice de conducere vacante de secretar al Consiliului orășenesc Ștefan Vodă.
Actele necesare se vor depune la comisia de organizare a concursului timp de 15 zile calendaristice de la data publicării avizului de prelungire a concursului pe adresa: or. Ştefan Vodă, str. Ştefan cel Mare şi Sfînt, 31, etajul 2, biroul 5, la secretarul comisiei de concurs dl Varsanovie Zmeu, tel. 0242-25390.
Notă: termenul de depunere a actelor expiră la data de 11 iulie 2019 inclusiv.
Dreptul de a participa la concurs îl au cetățenii Republicii Moldova care corespund cerințelor de încadrare în funcția respectivă, prevăzute de legislația în vigoare, precum şi cerinţelor specifice funcţiei publice de conducere vacante de secretar al Consiliului local.
Scopul general al funcţiei: organizarea activităţii Consiliului orăşenesc Ștefan Vodă şi contribuţia la realizarea managementului eficient al activităţii Primăriei orașului Ștefan Vodă.
Sarcini de bază ale funcției:
- planificarea şi organizarea şedinţelor Consiliului orăşenesc;
- asigurarea accesului publicului la informaţie şi comunicarea actelor adoptate de autoritățile publice orășenești;
- legalizarea şi autentificarea actelor şi documentelor;
- contribuție la managementul eficient al activităţii primăriei;
- realizarea procedurilor de managament al resurselor umane (a procedurilor de personal).
Condiţii de bază de participare la concurs:
- deţine cetăţenia Republicii Moldova;
- posedă limba de stat și a limbilor oficiale de comunicare interetnică vorbite în teritoriu;
- capacitatea deplină de exerciţiu;
- neatingerea vârstei necesare obţinerii dreptului la pensie pentru limită de vârstă;
- lipsa antecedentelor penale nestinse pentru infracțiuni săvârșite cu intenție;
- neprivarea de dreptul de a ocupa funcţii publice.
Bibliografia concursului se va elibera la momentul depunerii dosarului de participare la concurs de către secretarul comisiei de concurs.
Cerinţe specifice:
- studii superioare, de licenţă sau echivalente, preferabil în domeniul de drept sau în administraţie publică;
- cunoaşterea modului de funcționare a unei autorități publice și a legislaţiei în domeniu;
- posedarea cunoștințelor de lucru la computer;
- abilităţi de lucru cu informaţia;
- planificare, organizare, coordonare, analiză de sinteză, elaborare a documentelor, argumentare, prezentare, instruire, motivare, mobilizare de sine şi a echipei;
- soluţionare de probleme, aplanare de conflicte, comunicare eficientă.
Actele necesate:
- cererea de participare la concurs;
- formularul de participare la concurs;
- CV;
- copia buletinului de identitate;
- copiile diplomelor de studii şi a certificatelor de perfecţionare profesională și/sau specializare;
- copia carnetului de muncă;
- certificatul medical;
- cazierul juridic (se permite depunerea declaraţiei pe propria răspundere privind lipsa antecedentelor penale cu prezentarea ulterioară a cazierului juridic).
Copiile actelor solicitate se prezintă, în mod obligatoriu, împreună cu originalele sau se autentifică notarial.
Președintele comisiei de concurs
Gheorghe Anghel