AVIZ
Primăria or.Ştefan Vodă,
anunţă concurs pentru ocuparea funcţiei publice vacante de
Specialist pentru reglementarea regimului funciar
Afişat la data de 09.06.2020
Dreptul de a participa la concurs îl au cetăţenii Republicii Moldova, care corespund cerinţelor de încadrare în funcţiile respective, prevăzute de legislaţia în vigoare, precum şi cerinţelor specifice funcţiei publice vacante de specialist pentru reglementarea regimuluifunciar
Scopul general a funcţiei de specialist pentru reglementarea regimuluifunciar:ţinerea cadastrului funciar, ca bază a impozitării, ţinerea Registrelor contractelor de arendă funciară după categorii de terenuri, delimitarea , formarea şi înregistrarea bunurilor imobile, contribuţia la îndeplinirea bugetului oraşului, eficienţa de activitate a primăriei.
Sarcini de bază a funcţiei de specialist pentru reglementarea regimuluifunciar:
- Ţinerea Registrelor cadastrale de evidenţă a deţinătorilor de terenuri;
- Prezentarea consiliului spre aprobare a proiectelor de decizii ce ţin de problemele funciare;
- Contribuirea la buna funcţionare a primăriei oraşului;
Scopul general a funcţiei specialist pentru reglementarea regimuluifunciar:
- Evidenţa calitativă a deţinătorilor funciari, susţinerea sectorului agricol;
Sarcini de bazăspecialist pentru reglementarea regimuluifunciar:
- Organizarea activităţii sectorului agricol;
- Evidenţa resurselor naturale, folosirea raţională şi corectă a terenurilor agricole cât şi celor sub construcţie;
- Păstrarea hotarelor administrative a localităţii.
Condiţii de participare la concurs.
Condiţii de bază:
- deţine cetăţenia Republicii Moldova;
- posedă limba de stat;
- capacitatea deplină de exerciţiu;
- neatingerea vîrstei necesare obţinerii dreptului la pensie pentru limită de vîrstă;
- lipsa antecedentelor penale nestinse pentru infracţiuni săvîrşite cu intenţie;
- neprivarea de drept de a ocupa funcţii publice;
Bibliografia concursului se va elibera la momentul depunerii dosarului de participare la concurs de către secretarul comisiei de concurs;
Cerinţe specifice: Studii superioare, de licenţă sau echivalente, preferabil din domeniul de specialist în cadastru. Cunoaşterea legislaţiei în domeniu, abilităţi de utilizare a calculatorului (Word, Excel, Internet), abilităţi de lucru cu informaţia, planificare, organizare, coordonare, analiză de sinteză, elaborare a documentelor, argumentare, prezentare, instruire, motivare, mobilizare de sine şi a echipei, soluţionare de probleme, aplanare de conflicte, comunicare eficientă.
Actele necesare: formularul de participare la concurs, copia buletinului de identitate,copiile diplomelor de studii şi a certificatelor de perfecţionare profesională sau specializare, copia carnetului de muncă, cazierul juridic (se permite depunerea declaraţiei pe propria răspundere privind lipsa antecedentelor penale cu prezentarea ulterioară a cazierului juridic).
Actele necesare se vor depune la comisia de organizare a concursului pe parcursul a 20 zile calendaristice de la data publicării avizului, pe adresa: or. Ştefan Vodă, str. Ştefan cel Mare şi Sfînt, nr. 31, etajul III, biroul 15, la secretarul comisiei de concurs dna Ana Cozacenco tel. 0242-23114.